Opiniujemy, rankingujemy, sprawdzamy diety

„Schudnij do wiosny!” 4 dowody na to, że to może się udać!

Każda wiosna to nowe możliwości i o niebo większa energia do działania. Najczęściej jednak niespożytkowana i będąca tzw. „słomianym zapałem”. Biorąc pod uwagę odchudzanie, to warto ją przekuć w działanie i realne efekty. Tym bardziej, że mamy na to ogromną szansę….

 Po pierwsze: Jest jeszcze mnóstwo czasu!

W odchudzaniu czas ma znaczenie. Nie chodzi oczywiście o to, by w ramach jego oszczędzania wybierać kuracje błyskawiczne 2-3 dniowe. One przecież to tylko obietnice efektu, a nie realny rezultat. Dlaczego? Bo w 2 dni nie da się schudnąć, a jedynie pozbyć się z organizmu nieco wody. Skoro mamy dopiero początek lutego, to jest jeszcze mnóstwo czasu na to, by zaplanować odchudzanie rozłożone w nieco dłuższym czasie (nawet 3 tygodniowym). Wówczas możemy mieć pewność, że odchudzanie nie zakończy się efektem jo-jo. Większość nowoczesnych diet odchudzających o udowodnionej skuteczności ma właśnie takie – 3-tygodniowe plany żywieniowe. Przykładem może być Dieta 3D Chili.

Po drugie: Dobra dieta to większa część sukcesu!

Dietetycy są zgodni co do tego, że dobrze skomponowana dieta angażuje na tyle, że nie ma ochoty się jej porzucać. Jak wygląda taka dieta? Ma zdrowy, ale i ciekawy jadłospis oraz rozwiązania motywujące. Oznacza to, że dobra dieta angażuje nie tylko nasz układ pokarmowy, ale również wszelkie kwestie związane z czynnikami psychologicznymi. Doskonałym przykładem jest wspomniana Dieta 3D Chili, która według wielu sondaży ma jeden z najciekawszych jadłospisów – niezwykle aromatyczny (przez wykorzystanie większości przypraw) i wygodny (poprzez połączenie planu diety z poradnikami). Prawda jest taka, że jeśli planujesz nową sylwetkę na wiosnę, masz jeszcze czas na dokonanie właściwego wyboru kuracji odchudzającej.

Po trzecie: Już spoglądasz na siebie inaczej

Sam fakt, że czytasz artykuł poświęcony odchudzaniu świadczy o tym, że jesteś nastawiona na działanie. Doskonale wiesz, że może Ci się udać i jesteś pewna efektu, jaki chcesz osiągnąć. Potrzebujesz jednak ukierunkowania i impulsu do działania.

Nie szukaj tego daleko. Przecież to tak naprawdę jest w Tobie, wymaga to jednak odkrycia. Pomogą Ci w tym następujące pytania. Zadaj je samej sobie i na podstawie udzielonych odpowiedzi rób plan działania:

  • Dlaczego chcę robić coś dla siebie?
  • Czy rzeczywiście tego chcę?
  • Czy wiem, jak to osiągnąć?

Po czwarte: Innym się udaje….

… zatem i Ty dasz radę! Wielu z nas jest tak skonstruowanych, że motywujące są dla nas sukcesy innych. Nie bez przyczyny wiele systemów odchudzających czy trenerów personalnych przedstawia na swoich stronach internetowych, czy profilach w social media nadesłane od użytkowników zdjęcia „przed i po”. Zdjęcia takie udowodniają, że  można. Są one doskonałym dowodem na to, że osoby, które osiągnęły sukces w odchudzaniu cieszą się nim, dzielą się i chcą inspirować.

Wiosna tuż, tuż. Jeśli zatem planujemy takie zmiany, jak szczupła sylwetka, powinniśmy pomyśleć o rozwiązaniu już teraz. Dzięki temu możemy osiągnąć efekt, na jakim nam zależy. Poza tym za odchudzaniem do wiosny przemawiają 4 silne argumenty.

Oddaj swój głos:   



Administrator oświadcza, że informacje zamieszczone w historiach odchudzania, są prywatnymi opiniami użytkowniczek i nie gwaratnują osiągnięcia takich samych wyników w odchudzaniu.

Skomentuj na naszym forum i dodaj opinię:


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Administrator serwisu rankingdiet.pl oświadcza, iż wszystkie opinie użytkowników dotyczące efektów stosowania sprzedawanych w jego ramach programów dietetycznych, nie gwarantują osiągnięcia spadku masy ciała identycznego z zamieszczonymi opisami, oraz nie bierze odpowiedzialności za wszystkie treści publikowane przez użytkowników w ramach serwisu, odnoszące się do jego zawartości merytorycznej.